sanasana، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ثنا نفسم

روز مادر

1393/1/31 15:53
نویسنده : بابا و مامان
97 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم الان که برات مینویسم بالا پیش مامان جون وباباجونت هستی خیلی دوستشون داری گاهی اوقات وقتی پیششونی پیش من نمیای خدارو شکر میکنم که مامان وبابای بابات ومامان وبابای خودم هستند که در نگهداری تو به ما کمک میکنند اونها همیشه از دل وجون برای ما وحالا تو مایه میگذارند از خدا میخوام مثل اونا مادر وپدر خوبی باشیم راستی عزیز مامان امروز روز مادره بابات برام یه مجسمه اسب با گل خشک خریده باورت نمیشه چه قدر خوشحال شدم  راستی برای مامانجونات ساعت مچی گرفتیم خیلی خوشحال شدند مامانم بهم گفت انشالله دخترت مثل خودت قدرشناس باشه. دختر نازم عزیز دلم ما همه تلاشمونو برای تربیت تو به کار میگیریم تا یه دسته گل تحویل جامعه بدیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا نفسم می باشد